ONLINEPLOCK
Onlineplock – smart stöd för framtidens butik
Onlinehandeln är en snabbt växande del av dagligvaruhandeln – och kräver ofta lika mycket resurser som övriga avdelningar.
Vi erbjuder kunnig och effektiv personal som stöttar er där det behövs som mest.
-
Daglig plockning av onlinebeställningar
-
Avlastning vid hög belastning eller personalbortfall
-
Effektiv och korrekt hantering av kundordrar
-
Utkörning av matkassar direkt till kund eller till upphämtningsskåp i våra kylbilar
-
Fullt ansvar för driften vid obemannade butiker
VI HJÄLPER TILL MED:
FÖRDELAR MED ATT ANLITA OSS FÖR ERT ONLINEPLOCK:
-
Våra medarbetare lär sig snabbt era rutiner, system och butiksflöden
-
Ni får trygg och flexibel bemanning – helt anpassad efter ert behov
-
Ni frigör tid och resurser för er ordinarie personal
-
Vi hjälper er ta kontroll över onlineplocket – och möta framtidens försäljning med kvalitet och effektivitet.
VI SKÖTER OBEMANNADE BUTIKER GENOM ATT:
-
Fylla på varor och säkerställa rätt exponering
-
Lägga beställningar
-
Följa upp planogram
-
Rotera varor efter datumbok
-
Hålla rent och snyggt i butiken
KONTAKTA OSS – VI ÄR REDO
Oavsett var i Sverige din butik finns, har vi rätt person nära dig.
Kontakta våra regionalt kundansvariga direkt – de hjälper dig att hitta rätt upplägg och svarar gärna på frågor kring våra tjänster.




.png)


